jueves, 11 de octubre de 2012

Tanto que doe

    Despois de todo a culpa non foi soamente túa. 
Eu sempre busquei alguén que chegase, alguén que me fixese perder a razón e a percepción de todo, así ,sen máis, sen explicación. 
Chegaches... sen pretendelo . 
O día 15 dun sábado de xaneiro corrente encontrábame por primeira vez coa única muller pra min , miña vida.
Aínda que antes tiven a boca chea de moitos outros baleiros de soidade en compañía. 
Perdinme inmersa na eterna busca dese alguén que o fose todo e fuches o ti. 
Debín desconfiar dos teus " necesítote cariño".
 Haberme dado conta moito antes das túas ganas mudas de voar sen ás , pero dedíqueme a coidarte mentres te perdía.
 Dedíqueme agrandar os meus sentimentos e a túa inestabilidade.
Só ameite, ameite cando estabas enferma, ame o teu corpo, corpo a corpo, ame os teus bicos, ámeite enfadada, triste, feliz, ámeite créndote namorada, sen maquillaxe e recén levantada. 
Ao teu  sorriso tamén a ame.
Tolo amor que me derrumba e me leva a escribirche...
Estas catro palabras que sempre foron reais, 
Eu só sei que amei sen esixencias, 
Te amei tanto que perdín e aínda te amo.

Pero nunca antes te había amado en gallego

1 comentario:

  1. Gústame :)
    Xa sabes o que din, sempre é mellor amar e perder que non amar nunca.

    ResponderEliminar